Hållbarhet mvh. Fast Fashion: En kvalitativ studie om konsumenters tolkning av miljömässig hållbarhetskommunikation
Examensarbetets titel: Hållbarhet mvh. Fast Fashion Seminariedatum: 2021 - 06 - 02 Ämne/kurs: FEKH29, Examensarbete kandidatnivå i företagsekonomi, 15 högskolepoäng Författare: Gröndahl, Elias. Lantz, Mikael. Ramquist, Linnéa. Handledare: Annette Cerne Fem nyckelord: konsumentattityd, hållbarhet, kommunikation, fast fashion, legitimitet Forskningsfråga: Hur tolkar svenska konsumenter fast fashion-Title: Sustainability b.r Fast Fashion Seminar date: 2021 - 06 - 02 Course: FEKH29, Degree Project Undergraduate level, Business Administration, Undergraduate level, 15 University Credits Points (UPC) or ECTS‐cr) Authors: Gröndahl, Elias. Lantz, Mikael. Ramquist, Linnéa. Advisor: Annette Cerne Key words: consumer attitudes, sustainability, communication, fast fashion, legitimacy Research question: