Person
Person | Department of Educational Sciences
https://www.uvet.lu.se/en/person/YlvaPamment/ - 2025-01-31
Filtyp
Person | Department of Educational Sciences
https://www.uvet.lu.se/en/person/YlvaPamment/ - 2025-01-31
Ingrid Bosseldal | Department of Educational Sciences
https://www.uvet.lu.se/en/person/ingridBosseldal/ - 2025-01-31
BESLUT ffi).wZ 1 2023-03-02 LuNns UNIVERSITET Sara Håkansson, prodekan Fastställande av utbildningsplan för Ämneslärarutbildning med inriktning mot gymnasieskolan Efter anhållan från Institutionen for Utbildningsvetenskap beslutar prodekanus enligt gällande delegationsordning att fastställa reviderad utbildningsplan for Ämneslärarutbildning med inriktning mot gymnasieskolan lle"LCN¡. Beslut fattas
https://www.uvet.lu.se/fileadmin/user_upload/uvet/images/LAAEGN_beslut_20230302.pdf - 2025-01-31
Utbildningsplan Kompletterande pedagogisk utbildning (grundnivå) Lunds universitet Humanistiska och teologiska fakulteterna LGKPD, Kompletterande pedagogisk utbildning (grundnivå), 90 högskolepoäng Supplementary Teacher Education (First Cycle), 90 credits Program med akademiska förkunskapskrav och med slutlig examen på grundnivå / First cycle degree programme requiring previous university study Be
Utbildningsplan Kompletterande pedagogisk utbildning (grundnivå) Humanistiska och teologiska fakulteterna LGKPE, Kompletterande pedagogisk utbildning (grundnivå), 90 högskolepoäng Supplementary Teacher Education (First Cycle), 90 credits Program med akademiska förkunskapskrav och med slutlig examen på grundnivå / First cycle degree programme requiring previous university study Beslutsuppgifter Utb
https://www.uvet.lu.se/fileadmin/user_upload/uvet/lararutbildning/Utbildningsplan_foer_KPU_LGKPE_1_.pdf - 2025-01-31
Brevmall Utbildningsplan 1. Identifikation 1. Programmets namn Kompletterande pedagogisk utbildning (grundnivå) Programmets namn på engelska Supplementary Teacher Education (First Cycle) 2. Omfattning i högskole- poäng 90 3. Nivå Grund 4. Programkod LGKPE Ev. koder på inriktningar 1Ä79 Inriktning mot årskurs 7-9, 1 ämne 2Ä79 Inriktning mot årskurs 7-9, 2 ämnen (fram t.o.m. 2018) 2N79 Inriktning mo
Bilaga till ansökan, KPU VT 2022 LUNDS UNIVERSITET lnsitutionen för utbildni ngsvetenskap Bilaga till ansökan, KPU Du ansöker till utbildningen via ditt konto på antagning.se Om du inte har ett konto ska du först skapa ett. I samband med din ansökan till utbildningen fyller du också i detta formulär och laddar upp på antagning.se senast sista anmälningsdag. Aktuella anmälningsdatum hittar du på de
https://www.uvet.lu.se/fileadmin/user_upload/uvet/lararutbildning/pdf/Bilaga_till_ansoekan__KPU_VT_2024_.pdf - 2025-01-31
Utbildningsplan Kompletterande pedagogisk utbildning Lunds universitet Humanistiska och teologiska fakulteterna LAKPE, Kompletterande pedagogisk utbildning, 90 högskolepoäng Supplementary Teacher Education, 90 credits Program med akademiska förkunskapskrav och med slutlig examen på avancerad nivå / Second cycle degree programme requiring previous university study Beslutsuppgifter Utbildningsplanen
https://www.uvet.lu.se/fileadmin/user_upload/uvet/lararutbildning/pdf/LAKPE-utbildningsplan.pdf - 2025-01-31
LAKPE (8).pdf
https://www.uvet.lu.se/fileadmin/user_upload/uvet/lararutbildning/pdf/LAKPE_utbildningsplan_240627.pdf - 2025-01-31
Utbildningsplan Kompletterande pedagogisk utbildning (grundnivå) Lunds universitet Humanistiska och teologiska fakulteterna LGKPD, Kompletterande pedagogisk utbildning (grundnivå), 90 högskolepoäng Supplementary Teacher Education (First Cycle), 90 credits Program med akademiska förkunskapskrav och med slutlig examen på grundnivå / First cycle degree programme requiring previous university study Be
https://www.uvet.lu.se/fileadmin/user_upload/uvet/lararutbildning/pdf/LGKPD_utbildningsplan_2024.pdf - 2025-01-31
Publikationer | Institutionen för utbildningsvetenskap
https://www.uvet.lu.se/forskning/utbildningsvetenskapliga-publikationer/publikationer/artiklar/2 - 2025-01-31
Publikationer | Institutionen för utbildningsvetenskap
https://www.uvet.lu.se/forskning/utbildningsvetenskapliga-publikationer/publikationer/artiklar/4 - 2025-01-31
Publikationer | Institutionen för utbildningsvetenskap
https://www.uvet.lu.se/forskning/utbildningsvetenskapliga-publikationer/publikationer/bocker/2 - 2025-01-31
Publikationer | Institutionen för utbildningsvetenskap
https://www.uvet.lu.se/forskning/utbildningsvetenskapliga-publikationer/publikationer/bocker/4 - 2025-01-31
Publikationer | Institutionen för utbildningsvetenskap
https://www.uvet.lu.se/forskning/utbildningsvetenskapliga-publikationer/publikationer/bocker/6 - 2025-01-31
Publikationer | Institutionen för utbildningsvetenskap
https://www.uvet.lu.se/forskning/utbildningsvetenskapliga-publikationer/publikationer/kapitel/2 - 2025-01-31
Publikationer | Institutionen för utbildningsvetenskap
https://www.uvet.lu.se/forskning/utbildningsvetenskapliga-publikationer/publikationer/kapitel/4 - 2025-01-31
Publikationer | Institutionen för utbildningsvetenskap
https://www.uvet.lu.se/forskning/utbildningsvetenskapliga-publikationer/publikationer/kapitel/8 - 2025-01-31
Publikationer | Institutionen för utbildningsvetenskap
https://www.uvet.lu.se/forskning/utbildningsvetenskapliga-publikationer/publikationer/konferensbidrag/15 - 2025-01-31
Publikationer | Institutionen för utbildningsvetenskap
https://www.uvet.lu.se/forskning/utbildningsvetenskapliga-publikationer/publikationer/konferensbidrag/2 - 2025-01-31