Sökresultat

Filtyp

Din sökning på "*" gav 534677 sökträffar

Civilingenjörsutbildning i teknisk matematik

Civilingenjörsutbildning i teknisk matematik Sida 1 av 9 UTBILDNINGSPLAN Civilingenjörsutbildning i teknisk matematik - Programkod: TATPI - Omfattning: 300 högskolepoäng - Tillträdesnivå: Grundnivå - Beslutsfattare: Programledning F/Pi - Utbildningsplanens giltighet: 2021/2022 - Utbildningsplanen fastställd: 2021-02-19 Förutom utbildningsplanen för denna utbildning gäller även gemensamma föreskrif

https://www.student.lth.se/fileadmin/student/files/Utbildningsplaner_21_22/Civilingenjoersutbildning_i_teknisk_matematik_21-22.pdf - 2025-02-06

Civilingenjörsutbildning i teknisk nanovetenskap

Civilingenjörsutbildning i teknisk nanovetenskap Sida 1 av 7 UTBILDNINGSPLAN Civilingenjörsutbildning i teknisk nanovetenskap - Programkod: TATNA - Omfattning: 300 högskolepoäng - Tillträdesnivå: Grundnivå - Beslutsfattare: Programledning N - Utbildningsplanens giltighet: 2021/2022 - Utbildningsplanen fastställd: 2021-02-19 Förutom utbildningsplanen för denna utbildning gäller även gemensamma före

https://www.student.lth.se/fileadmin/student/files/Utbildningsplaner_21_22/Civilingenjoersutbildning_i_teknisk_nanovetenskap_21-22.pdf - 2025-02-06

Civilingenjörsutbildning i teknisk fysik

Civilingenjörsutbildning i teknisk fysik Sida 1 av 7 UTBILDNINGSPLAN Högskoleingenjörsutbildning i byggteknik - Programkoder: o TGBYA Byggteknik med arkitektur o TGBYJ Byggteknik – järnvägsteknik o TGBYV Byggteknik – väg- och trafikteknik - Omfattning: 180 högskolepoäng - Tillträdesnivå: Grundnivå - Beslutsfattare: Programledning IBY - Utbildningsplanens giltighet: 2021/2022 - Utbildningsplanen fa

https://www.student.lth.se/fileadmin/student/files/Utbildningsplaner_21_22/Hoegskoleingenjoersutbildning_i_byggteknik_21-22.pdf - 2025-02-06

Kandidatutbildning i industridesign

Kandidatutbildning i industridesign Sida 1 av 4 UTBILDNINGSPLAN Kandidatutbildning i industridesign - Programkod: TGIDE - Omfattning: 180 högskolepoäng - Tillträdesnivå: Grundnivå - Beslutsfattare: Programledning ID - Utbildningsplanens giltighet: 2021/2022 - Utbildningsplanen fastställd: 2021-02-18 Förutom utbildningsplanen för denna utbildning gäller även gemensamma föreskrifter och information

https://www.student.lth.se/fileadmin/student/files/Utbildningsplaner_21_22/Kandidatutbildning_i_industridesign_21-22.pdf - 2025-02-06

Kandidatutbildning i livsmedelsteknik

Kandidatutbildning i livsmedelsteknik Sida 1 av 5 UTBILDNINGSPLAN Kandidatutbildning i livsmedelsteknik - Programkod: TGLMT - Omfattning: 180 högskolepoäng - Tillträdesnivå: Grundnivå - Beslutsfattare: Programledning LIV - Utbildningsplanens giltighet: 2022/2022 - Utbildningsplanen fastställd: 2021-02-22 Förutom utbildningsplanen för denna utbildning gäller även gemensamma föreskrifter och informa

https://www.student.lth.se/fileadmin/student/files/Utbildningsplaner_21_22/Kandidatutbildning_i_livsmedelsteknik_21-22.pdf - 2025-02-06

Masterutbildning i arkitektur

Masterutbildning i arkitektur Sida 1 av 6 UTBILDNINGSPLAN Masterutbildning i arkitektur - Programkod: TAMAR - Omfattning: 120 högskolepoäng - Tillträdesnivå: Avancerad nivå - Beslutsfattare: Programledning A - Utbildningsplanens giltighet: 2021/2022 - Utbildningsplanen fastställd: 2021-02-16 Förutom utbildningsplanen för denna utbildning gäller även gemensamma föreskrifter och information för LTH.

https://www.student.lth.se/fileadmin/student/files/Utbildningsplaner_21_22/Masterutbildning_i_arkitektur_21-22.pdf - 2025-02-06

Masterutbildning i bioteknik

Masterutbildning i bioteknik Sida 1 av 5 UTBILDNINGSPLAN Masterutbildning i bioteknik - Programkod: TABIT - Omfattning: 120 högskolepoäng - Tillträdesnivå: Avancerad nivå - Beslutsfattare: Programledning B/K - Utbildningsplanens giltighet: 2021/2022 - Utbildningsplanen fastställd: 2021-02-16 Förutom utbildningsplanen för denna utbildning gäller även gemensamma föreskrifter och information för LTH.

https://www.student.lth.se/fileadmin/student/files/Utbildningsplaner_21_22/Masterutbildning_i_bioteknik_21-22.pdf - 2025-02-06

Masterutbildning i fotonik

Masterutbildning i fotonik Sida 1 av 5 UTBILDNINGSPLAN Masterutbildning i fotonik - Programkod: TAFOT - Omfattning: 120 högskolepoäng - Tillträdesnivå: Avancerad nivå - Beslutsfattare: Programledning F - Utbildningsplanens giltighet: 2021/2022 - Utbildningsplanen fastställd: 2021-02-19 Förutom utbildningsplanen för denna utbildning gäller även gemensamma föreskrifter och information för LTH. 1 Syf

https://www.student.lth.se/fileadmin/student/files/Utbildningsplaner_21_22/Masterutbildning_i_fotonik_21-22.pdf - 2025-02-06

Masterutbildning i hållbar energiteknik

Masterutbildning i hållbar energiteknik Sida 1 av 5 UTBILDNINGSPLAN Masterutbildning i hållbar energiteknik - Programkod: TAHET - Omfattning: 120 högskolepoäng - Tillträdesnivå: Avancerad - Beslutsfattare: Programledning M - Utbildningsplanens giltighet: 2021/2022 - Utbildningsplanen fastställd: 2021-02-17 Förutom utbildningsplanen för denna utbildning gäller även gemensamma föreskrifter för LTH.

https://www.student.lth.se/fileadmin/student/files/Utbildningsplaner_21_22/Masterutbildning_i_haallbar_energiteknik_21-22.pdf - 2025-02-06

Masterutbildning i industridesign

Masterutbildning i industridesign Sida 1 av 4 UTBILDNINGSPLAN Masterutbildning i industridesign - Programkod: TAIDE - Omfattning: 120 högskolepoäng - Tillträdesnivå: Avancerad nivå - Beslutsfattare: Programledning ID - Utbildningsplanens giltighet: 2021/2022 - Utbildningsplanen fastställd: 2021-02-18 Förutom utbildningsplanen för denna utbildning gäller även gemensamma föreskrifter och information

https://www.student.lth.se/fileadmin/student/files/Utbildningsplaner_21_22/Masterutbildning_i_industridesign_21-22.pdf - 2025-02-06

Masterutbildning i katastrofriskhantering och klimatanpassning

Masterutbildning i katastrofriskhantering och klimatanpassning Sida 1 av 5 UTBILDNINGSPLAN Masterutbildning i katastrofriskhantering och klimatanpassning - Programkod: TAKAK - Omfattning: 120 högskolepoäng - Tillträdesnivå: Avancerad nivå - Beslutsfattare: Programledning BI/RH - Utbildningsplanens giltighet: 2021/2022 - Utbildningsplanen fastställd: 2021-02-15 Förutom utbildningsplanen för denna u

https://www.student.lth.se/fileadmin/student/files/Utbildningsplaner_21_22/Masterutbildning_i_katastrofriskhantering_och_klimatanpassning_21-22.pdf - 2025-02-06

Masterutbildning i livsmedels-innovation och produktdesign

Masterutbildning i livsmedels-innovation och produktdesign Sida 1 av 5 UTBILDNINGSPLAN Masterutbildning i livsmedelsinnovation och produktdesign - Programkod: TALIP - Omfattning: 120 högskolepoäng - Tillträdesnivå: Avancerad nivå - Beslutsfattare: Carl Grey - Utbildningsplanens giltighet: 2021/2022 - Utbildningsplanen fastställd: 2021-02-25 Förutom utbildningsplanen för denna utbildning gäller äve

https://www.student.lth.se/fileadmin/student/files/Utbildningsplaner_21_22/Masterutbildning_i_livsmedelsinnovation_och_produktdesign_21-22.pdf - 2025-02-06

Masterutbildning i livsmedelsteknik och nutrition

Masterutbildning i livsmedelsteknik och nutrition Sida 1 av 5 UTBILDNINGSPLAN Masterutbildning i livsmedelsteknik och nutrition - Programkod: TALIV - Omfattning: 120 högskolepoäng - Tillträdesnivå: Avancerad nivå - Beslutsfattare: Programledning B/K - Utbildningsplanens giltighet: 2021/2022 - Utbildningsplanen fastställd: 2021-02-16 Förutom utbildningsplanen för denna utbildning gäller även gemens

https://www.student.lth.se/fileadmin/student/files/Utbildningsplaner_21_22/Masterutbildning_i_livsmedelsteknik_och_nutrition_21-22.pdf - 2025-02-06

LCCC - LCCC - Lund Center for Control of Complex Engineering Systems

LCCC - LCCC - Lund Center for Control of Complex Engineering Systems Skip to navigation Skip to content Lund University LCCC Navigation LCCC Home Research Publications Focus Periods Workshops Staff Organization Contact Travel and Accommodation Faculty of Engineering Automatic Control Electrical & Information Technology LCCC - Lund Center for Control of Complex Engineering Systems LCCC is a Linnaeu

http://www.lccc.lth.se/ - 2025-02-06

Home

Home | Immunotechnology Skip to main content This site uses cookies to enhance the user experience. By continuing to use the site you agree that cookies are used according to our Cookie Policy (on the website of LTH) . Essential cookies These cookies are necessary for the website to function and cannot be turned off in our systems. These cookies do not store any personally identifiable information

https://www.immun.lth.se/ - 2025-02-06

Home

Home | Lund Laser Centre Faculty of Engineering, LTH Search Lund Laser Centre Lund University Home Research fields Access Activities About LLC Environmental monitoring We have develop high resolution hyper spectral aquatic lidar for profiling constituents in fresh- or marine water bodies. Combustion diagnostics The research being carried out covers both technique development and applications for c

https://www.llc.lu.se/ - 2025-02-06

Home

Home | Division of Physical Chemistry Faculty of Science Search Division of Physical Chemistry Department of Chemistry Department of Chemistry Kemicentrum Safety and security Contact About Education News and events Research People Instruments COMMONS Center Center for Scattering Methods Research at the Division of Physical Chemistry deals with surface and colloid science with strong links between

https://www.physchem.lu.se/ - 2025-02-06

Hem

Hem | Renoveringscentrum Hoppa till huvudinnehåll Den här webbplatsen använder cookies för att förbättra användarupplevelsen. Genom att fortsätta använda webbplatsen samtycker du till att cookies används enligt vår cookie-policy (på LTH:s webbplats) . Absolut nödvändiga cookies Dessa cookies är nödvändiga för att webbplatsen ska fungera och kan inte stängas av i våra system. Dessa cookies lagrar i

https://www.renoveringscentrum.lth.se/ - 2025-02-06

No title

Benefits of Virtual Characters in Computer Based Learning Environments: Claims and Evidence Agneta Gulz, Lund University Cognitive Science, Kungshuset, Lundagård, S-222 22 Lund, Sweden. Agneta.Gulz@lucs.lu.se Abstract. Pedagogical theory of today gives high priority to social components of learning. Within the field of computer supported learning there are many attempts to acknowledge this. One ap

https://www.lucs.lu.se/fileadmin/user_upload/project/lucs/ETG-pub/gulz-2004-journal-IJAIED.pdf - 2025-02-06

KKEG_VT25_Uppgift_1_m_granskningspar_och_seminariegrupper

KKEG_VT25_Uppgift_1_m_granskningspar_och_seminariegrupper KKEG :: Kommunikation, Kognition, Etik & Genus :: VT-2025 Uppgift 1: Tänka kring etik Obligatorisk uppgift. Syftet med uppgiften är att: - hjälpa dig i läsandet av kursboken (av Papanek) och i ditt tänkande kring etik, - du i processen med ditt kandidatprojekt ska reflektera också utifrån etiska perspektiv. Ett mer övergripande och långsikt

https://www.lucs.lu.se/fileadmin/user_upload/project/lucs/KKEG-25/kkeg24_inlamningsuppg-1_granskningspar-och-seminariegrupper.pdf - 2025-02-06