Det var en gång ett varumärke... - En kvalitativ studie om hur storytelling används vid återupplivning av modevarumärken
Examensarbetets titel: Det var en gång ett varumärke... - En kvalitativ studie om hur storytelling används vid återupplivning av modevarumärken Seminariedatum: 2021-01-12 Ämne/kurs: FEKH29, Examensarbete i marknadsföring på kandidatnivå, 15 högskolepoäng Författare: Cajsa Månsson, Ida Pettersson och Hanna Welander Handledare: Peter Svensson Fem nyckelord: Återupplivning, Storytelling, VarumärTitle: Once upon a time there was a brand... - A qualitative study about how storytelling is used in revivals of fashion brands Seminar date: 2021-01-12 Course: FEKH29, Degree Project Undergraduate level, Business Administration, Undergraduate level, 15 University Credits Points (UPC) or ECTS-cr Authors: Cajsa Månsson, Ida Pettersson and Hanna Welander Advisor: Peter Svensson Key words: Brand revi
