Sökresultat

Filtyp

Din sökning på "Canvas" gav 4487 sökträffar

Creation of Digital Persona :Visual Identity on Facebook through the Screen

The establishment of the Internet and progression in computer science is connecting people at an alarming rate. Through these online connections an image-sharing culture has emerged. A prominent contributor to this social phenomenon is Facebook. Since Facebook launched its social networks in 2004, the popularity and growth of the platform has been phenomenal. It has become today’s dominant source

No title

1(3) Kurslitteratur för ENGA04 Engelska: grundkurs, 30 högskolepoäng, HT2025 Fastställd (senast ändrad) av styrelsen för Sektion 4, 2025-05-23 Notera att angivet tryckår anger den tidigaste upplaga som kan användas. Notera att ISBN-numret bara finns angivet för att hjälpa dig att hitta rätt bok. Om övriga uppgifter stämmer (författare, titel, år, förlag), gör det inget om ISBN-numret av någon anle

https://www.sol.lu.se/media/utbildning/dokument/kurser/ENGA04/20252/ENGA04_HT2025_.pdf - 2025-12-08

Coure Analysis GEON09 2022

Gourse analysis GEON09 Global Environmental Change from a Geological Perspective Spring term 2022 General: The course was taught for the first time during the spring term of 2022. Therefore, this course analysis is especially important for our further development of the course. Twelve students completed the course, of which eight responded to the course evaluation (appended below). The course, whi

https://www.geology.lu.se/sites/geology.lu.se/files/2022-10/Coure%20analysis%20GEON09%202022.pdf - 2025-12-10

SIMS53 FINAL 211001

SIMS53 FINAL 211001 1 Version 1.0 – September 2021 GRADUATE SCHOOL THEMATIC COURSES SIMS53 Environment and Sustainable Development in the Middle East AUTUMN 2021 2 1. WELCOME SIMS53 ENVIRONMENT AND SUSTAINABLE DEVELOPMENT IN THE MIDDLE EAST Contact info Graduate School e-mail: master@sam.lu.se Home page: graduateschool.sam.lu.se Facebook: tinyurl.com/LUgradschoolFB Student Union Home page: samvete

https://www.graduateschool.sam.lu.se/sites/graduateschool.sam.lu.se/files/2021-10/SIMS53%20FINAL%20211001.pdf - 2025-12-10

No title

Höstterminen 2025 ÄSVD11 Svenska I (1–30 hp) Litteraturlista HT 2025 Fastställd av styrelsen för sektion 1 vid Språk- och litteraturcentrum den 4 juni 2025. Kursövergripande litteratur och resurser för Svenska 1 Bommarco, Birgitta & Parmenius Swärd, Suzanne. (2018). Läsning, skrivande, samtal: textarbete i svenska på gymnasiet. Andra upplagan, Lund: Studentlitteratur. (226 s.) Skolverket. (2011).

https://www.uvet.lu.se/media/utbildning/dokument/kurser/ASVD11/20252/Litteratur_SVD11_ht25.pdf - 2025-12-08

Studentinformation

Studentinformation | Matematikcentrum Hoppa till huvudinnehåll Den här webbplatsen använder cookies för att förbättra användarupplevelsen. Genom att fortsätta använda webbplatsen samtycker du till att cookies används enligt vår cookie-policy (på LTH:s webbplats) . Absolut nödvändiga cookies Dessa cookies är nödvändiga för att webbplatsen ska fungera och kan inte stängas av i våra system. Dessa coo

https://www.maths.lu.se/utbildning/civilingenjoersutbildning/matematisk-statistik-paa-civilingenjoersprogram/studentinformation/ - 2025-12-11

Studentinformation

Studentinformation | Matematikcentrum Hoppa till huvudinnehåll Den här webbplatsen använder cookies för att förbättra användarupplevelsen. Genom att fortsätta använda webbplatsen samtycker du till att cookies används enligt vår cookie-policy (på LTH:s webbplats) . Absolut nödvändiga cookies Dessa cookies är nödvändiga för att webbplatsen ska fungera och kan inte stängas av i våra system. Dessa coo

https://www.maths.lu.se/utbildning/civilingenjoersutbildning/matematik-och-numerisk-analys-paa-civilingenjoersprogram/studentinformation/ - 2025-12-11

FINAL SIMP17 200527

Draft SIMP17 200527.pdf SIMP17 GRADUATE SCHOOL, FACULTY OF SOCIAL SCIENCES, LUND UNIVERSITY Introduction to Global Studies 
 Version 1.0, August 2020 For an always up-to-date online version, please visit the course site (check regularly for updates) Welcome! SIMP17 Welcome to the Autumn term’s course Introduction to Global Studies The aim of the course is to provide students with an interdisciplin

https://www.graduateschool.sam.lu.se/sites/graduateschool.sam.lu.se/files/2020-06/FINAL%20SIMP17%20200527.pdf - 2025-12-10

Kpl

Kpl Vårterminen 2026 Litteraturlista för NODA13, Danska: Grundkurs, 30 hp Fastställd av styrelsen för sektion 1 vid Språk- och litteraturcentrum den 5 november 2025. Danska: En introduktion (motsvarar fristående kurs NODB11) Obligatorisk litteratur Kompendium till Danska: En introduktion. Kompendiet omfattar språkövningar, läsfrågor till romaner samt dikter, sånger och andra kortare texter. (ca 70

https://www.sol.lu.se/media/utbildning/dokument/kurser/NODA13/20261/NODA13_VT26_KLAR.pdf - 2025-12-06

Academic calendar

Academic calendar | Student website LTH Skip to main content This site uses cookies to enhance the user experience. By continuing to use the site you agree that cookies are used according to our Cookie Policy (on the website of LTH) . Essential cookies These cookies are necessary for the website to function and cannot be turned off in our systems. These cookies do not store any personally identifi

https://www.student.lth.se/english/my-studies/academic-calendar/ - 2025-12-08

NGEA21 2022 Course Evaluation

Course evaluation NGEA21 2022 NGEA21 - VT22_Physical Geography: the Climate  System Respondents: 28 Answer Count: 7 Answer Frequency: 25.00% The course in general Do you think that the aim, as described above, has been  reached well in this course? (1= not at all, 5=very well) Do you think that the aim, as described above, has been reached well in this course? (1= not at all,  5=very well) Number 

https://www.nateko.lu.se/sites/nateko.lu.se/files/2023-03/NGEA21%202022_Course%20evaluation%20.pdf - 2025-12-10

INNOVATION: Build Your Own Start-up – From Idea to Scalable Model using a Lean Start-Up Approach

INNOVATION: Build Your Own Start-up – From Idea to Scalable Model using a Lean Start-Up Approach Hoppa till huvudinnehåll Den här webbplatsen använder cookies för att förbättra användarupplevelsen. Genom att fortsätta använda webbplatsen samtycker du till att cookies används enligt vår cookie-policy (på LTH:s webbplats) . Absolut nödvändiga cookies Dessa cookies är nödvändiga för att webbplatsen s

https://www.design.lth.se/article/innovation-build-your-own-start-up-from-idea-to-scalable-model-using-a-lean-start-up-approach/ - 2025-12-08

Studieavbrott

Studieavbrott | Studentwebben LTH Hoppa till huvudinnehåll Den här webbplatsen använder cookies för att förbättra användarupplevelsen. Genom att fortsätta använda webbplatsen samtycker du till att cookies används enligt vår cookie-policy (på LTH:s webbplats) . Absolut nödvändiga cookies Dessa cookies är nödvändiga för att webbplatsen ska fungera och kan inte stängas av i våra system. Dessa cookies

https://www.student.lth.se/mina-studier/aendrad-studiesituation/studieavbrott/ - 2025-12-11

Hemvändare - Berätta om LTH

Hemvändare - Berätta om LTH | Studentwebben LTH Hoppa till huvudinnehåll Den här webbplatsen använder cookies för att förbättra användarupplevelsen. Genom att fortsätta använda webbplatsen samtycker du till att cookies används enligt vår cookie-policy (på LTH:s webbplats) . Absolut nödvändiga cookies Dessa cookies är nödvändiga för att webbplatsen ska fungera och kan inte stängas av i våra system.

https://www.student.lth.se/mina-studier/engagera-dig/hemvaendare-beraetta-om-lth/ - 2025-12-11

Internationella möjligheter

Internationella möjligheter | Studentwebben LTH Hoppa till huvudinnehåll Den här webbplatsen använder cookies för att förbättra användarupplevelsen. Genom att fortsätta använda webbplatsen samtycker du till att cookies används enligt vår cookie-policy (på LTH:s webbplats) . Absolut nödvändiga cookies Dessa cookies är nödvändiga för att webbplatsen ska fungera och kan inte stängas av i våra system.

https://www.student.lth.se/internationella-moejligheter/ - 2025-12-11

Litteraturlista Bedömning Och Betygssättning Ht 21

Litteraturlista Bedömning och betygssättning Artiklar och böcker Carlgren, Ingrid., Forsberg, Eva., & Lindberg, Viveca. (2009). Perspektiv på den svenska skolans kunskapsdiskussion. (s. 11–39). Stockholms universitetsförlag. https://www.diva- portal.org/smash/get/diva2:371489/FULLTEXT01.pdf [ca 28 s.] Green, Jenny. (2018). Återkoppling för lärande och utveckling av undervisningen. Skolverket. http

https://www.mhm.lu.se/sites/mhm.lu.se/files/2021-06/Litteraturlista%20Bedo%CC%88mning%20och%20betygssa%CC%88ttning%20ht%2021.pdf - 2025-12-10

Maktens portar

This Work is about the fortifications and more specific the gates to cities during the Middle Ages and the renaissance period and how they were designed to project a specific symbol of power. The city gates of Landskrona, Helsingör, Lübeck, and Kristianstad stand as architectural emblems of the Middle Ages and Renaissance, each bearing unique symbolic significance within their respective urban lan

Innovative Business Models for Distributed PV in Brazil

Most of the increase in world electricity demand until 2030 is expected to come from developing countries (IRENA, 2016) and transition to carbon free energy production technologies offers the opportunity to reduce the negative effects of this increase. With majority of the low and middle income countries located in the areas of favourable solar radiation, PV technology is likely to become a key so

A Journey in the Smartphone Landscape - How and Why Market Shares are Moving Between Different Smartphone Platforms.

Title: A journey in the Smartphone Landscape – How new platforms are driving Value Migration in the Smartphone Industry Seminar date: 2011-01-14 Course: Master thesis in business administration, Major in Strategic Management, 15 University Credit Points (15 ECTS). Authors: Max Pihlqvis, Carl Sundqvist and Wilhelm Steien Advisor/s: Allan T. Malm, Fredrik Häglund Five key words: Smartphone, Value Mi

Digital Tools in Supplemental Instruction (SI)

This study focus on digital tools and software programmes used in SI. It combines a case study for the SI programme at Lund University with an international overview. The digital tools are divided in categories based on where they are used in SI. Digital tools for SI leaders are usually tools for communication with participants between sessions (Facebook, Messenger, WhatsApp, etc.); sharing good p