Produktplacering i svenska bloggar - en kvalitativ studie av e-womeffekter ur ett företagsperspektiv
Titel: Produktplacering i svenska bloggar - en kvalitativ studie av e-womeffekter ur ett företagsperspektiv Examinationsdatum: 2013-06-05 Kurs: FEKH29 Kandidatuppsats i marknadsföring, Företagsekonomi, Grundnivå 15 HP Författare: Liza Bogatyrev, Ebba Lindberg Handledare: Clara Gustafsson Nyckelord: E-wom, E-förtroende, Produktplacering, Onlinekultur, B2C Syfte: Denna uppsats avser att undersöka e-Title: Product Placement in Swedish Blogs – a qualitative study of e-wom effects from a business perspective Seminar date: 2013-06-05 Course: FEKH29 Degree Project Undergraduate level, Business Administration, Undergraduate level 15 ECTS-credits Authors: Liza Bogatyrev, Ebba Lindberg Advisor: Clara Gustafsson Key words: E-wom, E-trust, Product Placement, Online Culture, B2C Purpose: The purpose of