Sökresultat
Filtrera
Filtyp
Din sökning på "*" gav 534439 sökträffar
Skannad bild
Skannad bild STYR 2022/2540
Brevmall
Brevmall 1. Personuppgifter Efternamn, tilltalsnamn Personnummer Adress Telefonnr. bostad Alt. telefonnr E-postadress 2. Studieuppgifter 3. Datum från vilket studieuppehållet gäller (från och till) 4. Skäl till studieuppehållet 5. Underskrift Ort och datum Sökandes underskrift Blanketten lämnas till studievägledaren eller skickas till: Institutionen för utbildningsvetenskap, Box 117, 221 00 Lund.
https://www.uvet.lu.se/fileadmin/user_upload/uvet/lararutbildning/pdf/Studieuppeha__ll.pdf - 2025-03-13
No title
No title
No title
Bedömma eller Berömma Niondeklassares kamrat- och sjävbedöming vid ensemblemuciserasde i musikundervisningen Johan Alm LUNDS UNIVERSITET | UTBILDNINGSVETENSKAP | RAPPORT 2014:1 LUNDS UNIVERSITET Box 117 221 00 Lund Tel 046-222 00 00 www.lu.se Forskningsrapporter i utbildningsvetenskap Lunds universitet Redaktörer: Anders Persson och Roger Johansson Lunds U niversitet Förord Forskningsrapporter i u
Rubriklayout
Rubriklayout Del 1: Verksamhets förlagd utbildning (VFU) på Institutionen för utbildningsvetenskap Lunds universitet (LU) Helena Hörvin Billsten & Suzana Ristic VFU-organisationen på UVET Suzana Ristic – VFU-koordinator Ordnar med placeringar Kontakt med VFU-lärare, VFU-handledare etc Kontakt med VFU-samordnare (kommunen), VFU-ansvariga (Verksamheten) etc Besöker verksamheter och lärosäten VFU uto
https://www.uvet.lu.se/fileadmin/user_upload/uvet/lararutbildning/powerpoint/Del_1_VFU_paa_LU_230628.pptx - 2025-03-13
Att tänka på som VFU-handledare
Att tänka på som VFU-handledare Del 2: Praktisk information till dig som är eller ska bli VFU-handledare Helena Hörvin Billsten & Suzana Ristic Varför ska man vara handledare? Vi är beroende av er för att våra studenter ska utvecklas till bra lärare Kompetensförsörjning fler behöriga lärare Egen utveckling man får sätta ord på vad man gör, hur och varför viktig vid utvecklingssamtal och vid l
No title
SKÄL 2024 När skolan gör skillnad Ängelholms gymnasieskola Bedömning Identifikation: mest Identifikation: minst Social status 1-5 (medelvärden) Samhällsvetenskapsprogrammet 70 % 5 % 3,9 Ekonomiprogrammet 65 % 10 % 4,3 Naturvetenskapsprogrammet 37 % 15 % 4 Teknikprogrammet 29 % 13 % 3,5 Försäljnings- och serviceprogrammet 26 % 6 % 2,9 Barn- och fritidsprogrammet 10 % 18 % 2,2 Bygg- och anläggningsp
No title
Disputationer
Disputationer | Institutionen för utbildningsvetenskap
https://www.uvet.lu.se/forskning/forskarutbildning/disputationer/1 - 2025-03-13
Disputationer
Disputationer | Institutionen för utbildningsvetenskap
https://www.uvet.lu.se/forskning/forskarutbildning/disputationer/3 - 2025-03-13
Publikationer
Publikationer | Institutionen för utbildningsvetenskap
https://www.uvet.lu.se/forskning/utbildningsvetenskapliga-publikationer/publikationer/ovrigt/ - 2025-03-13
Publikationer
Publikationer | Institutionen för utbildningsvetenskap
https://www.uvet.lu.se/forskning/utbildningsvetenskapliga-publikationer/publikationer/popularartiklar/ - 2025-03-13
Publikationer
Publikationer | Institutionen för utbildningsvetenskap
https://www.uvet.lu.se/forskning/utbildningsvetenskapliga-publikationer/publikationer/rapporter/ - 2025-03-13
Publikationer
Publikationer | Institutionen för utbildningsvetenskap
https://www.uvet.lu.se/forskning/utbildningsvetenskapliga-publikationer/publikationer/recensioner/ - 2025-03-13
Publikationer
Publikationer | Institutionen för utbildningsvetenskap
https://www.uvet.lu.se/forskning/utbildningsvetenskapliga-publikationer/publikationer/redaktorskap/ - 2025-03-13
Engelska II
Engelska II | Institutionen för utbildningsvetenskap
https://www.uvet.lu.se/kurs/%C3%84END02/ - 2025-03-13
Engelska II
Engelska II | Institutionen för utbildningsvetenskap
https://www.uvet.lu.se/kurs/%C3%84END02/VT2025/ - 2025-03-13
Engelska 1
Engelska 1 | Institutionen för utbildningsvetenskap
https://www.uvet.lu.se/kurs/%C3%84END11/ - 2025-03-13